A. Le Coq

Mida vee tarbimisel silmas pidada?

Kuigi vee joomine tundub olevat „selge kui seebivesi“,  on siin nii mõnigi nüanss, mille vastu me igapäevaselt eksime ja mis vajaks meeldetuletamist:

Joo vett jahedalt! Vett tuleks juua jahedalt, sest jahe vesi imendub palju kiiremini kui soojad joogid.

Alusta ja lõpeta oma päev klaasi veega! Kuna organism kaotab vett ka magades, soovitatakse juua ca 237 ml vett nii enne magamaminekut kui ka pärast ärkamist. Lisaks veekaotusele reguleerib vesi seedimist ja on virgutava toimega.

Väldi janutunnet! Vee joomisega ei tasuks oodata, kuni tekib janu. Selleks ajaks, kui tunned janu, oled tõenäoliselt juba kaotanud 2 või enam klaasitäit oma organismis sisalduvast vedelikust.

Janutunne ei ole eluohtlik, kui organismi veevarud peatselt taastatakse. Janu tekib ka pärast liiga soolase või magusa toidu söömist. Ka alkohoolsete jookide tarvitamisel janu kasvab, sest alkohol seob organismis vett. Seetõttu tasub veepudelit alati kaasas kanda, sest janu nõrgendab organismi ja muudab uimaseks. Pärast joomist ei kao janutunne kohe, sest joodud vesi imendub 5-10 minuti pärast, seega on janu korral mõistlik vett juua aeglaselt väikeste lonksudena!

Teised joogid ei asenda vett! Pea meeles, et tee, kohv ja alkohoolsed joogid on vett väljutava toimega – kui neid januga juua, olete lõppkokkuvõttes ikkagi rohkem vett kaotanud kui juurde joonud. Seega ei tohi muude jookide kõrval ka vett unustada.

30. detsember 2010

Vaata lisaks

Müügile jõudis vaarikamaitseline Aura Fruit

Tõime algavaks suvehooajaks turule vaarikamaitselise vee Aura Fruit, mis pakub alternatiivi janukustutamiseks vee asemel. Loe edasi →

© 2011 A. Le Coq
Tartus:
Laulupeo pst 15, 50050 Tartu
Tel. 744 9711
Tallinnas:
Ruunaoja 2, 11415 Tallinn
Tel. 614 1521