A. Le Coq

Tarmo Noop: Muudatusi pole mõtet lihtsalt muudatuste pärast teha.

NoopKui ma ausalt ütlen, siis me pole viimastel aastatel uusi otsuseid teinud. Pigem on kõik põhimõttelised otsused, millest me lähtume, tehtud vähemalt kümme aastat tagasi. Oleme lihtsalt neid printsiipe järginud ja see on meile edu toonud.

Kui midagi eriliselt välja tuua, siis ehk seda, et me pole kunagi kvaliteedis järele andnud, näiteks läinud üle odavatele või alternatiivsetele toorainetele. Meil on küll olnud tagasilanguse aastaid, aga me oleme alati kvaliteeti väärtustanud ning pole selles kompromissidele läinud.

Teine printsiip, mida oleme A. Le Coqis järginud, hoolimata perioodist, on see, et püüame alati tarbijat positiivselt üllatada. Ja mõistagi paneb see tootearendusele suure rõhuasetuse.
 Eesmärk, millesse me oleme ettevõttes iga aasta kõvasti panustanud ning mille poole püüdleme, on efektiivsuse tõstmine. Sestap on me efektiivsus ka iga aasta tõusnud ja alla 2-3 miljoni euro aastas pole me kunagi selle nimel investeerinud. Investeeringud suuname tootearendusse ja edasisse efektiivsuse tõusu.

Kolm aastat tagasi võtsime selge suuna ekspordile ja see samm on A. Le Coqile edu toonud. Ainuüksi näiteks eelmise aastaekspordi käive oli meil üle 10 miljoni euro. See on rohkem kui Eesti keskmise ettevõtte aastakäive. Nii et see tegevussuund on A. Le Coqis küll hästi käima läinud, aga meie eesmärk on ekspordis ikka iga aasta veelgi kasvada. Eesti turgu me kahjuks ei näe sellisena, et see meile kasvuvõimalusi annaks, mistõttu olemegi oma ootused täiendavate mahtude osas ekspordile seadnud.

Loomulikult on meie puhul oluline ka see, et viisteist aastat tagasi tegime otsuse olla ennekõike joogitootja. Meie spekter on väga lai, oleme esindatud kõikides joogikategooriates ning võtame neid kõiki väga tõsiselt, olles neis turuliider või tugev teine. See on meie selge ambitsioon. Ettevõttelt oodatakse alati arengut ning seda põhimõtet oleme püüdnud aastakümneid ka järgida.

Usun, et üksnes muudatuste pärast pole põhjust muudatusi teha. Kuniks suudame samal rajal edukad olla, pole mõtet midagi teisiti teha. Kui me enam edukad ei ole, siis peab aga tõesti maha istuma ja vaatama, mida muuta.

Allikas: www.konkurents.ee

 

 

16. oktoober 2013

Vaata lisaks

Uuring: A. Le Coqi karastusjookidel ja vetel on parim hinna-kvaliteedi suhe

Šveitsi organisatsiooni ICERTIAS poolt läbi viidud “Best Buy Award” 2013/2014 uuringust selgus, et A. Le Coqi karastusjookidel ning gaseeritud ja gaasita vetel on tarbijate hinnangul Eesti turul parim hinna- ja kvaliteedi suhe. Loe edasi →

A. Le Coq sai kaljaturu liidriks

Käesoleva aasta märtsis turule tulnud A. Le Coq’i kääritatud kalja on nelja kuuga müüdud ühtekokku ligi 1,5 miljonit liitrit, ületades selle tulemusega aastase müüginumbrite prognoosi. Uuringufirma Nielsen andmetel moodustas A. Le Coq’i kääritatud kali perioodil aprill-mai ligi poole kogu kaljaturu rahalisest müügist ja suurendas ettevõtte mahulist turuosa karastusjookide segmendis 34,6 %-ni. Loe edasi →

© 2011 A. Le Coq
Tartus:
Laulupeo pst 15, 50050 Tartu
Tel. 744 9711
Tallinnas:
Ruunaoja 2, 11415 Tallinn
Tel. 614 1521