A. Le Coq

Miljoni eurone investeering mahlatootmisse tõstis Aura mahlaturu liidriks

A. Le Coq kasvatas aastaga kartongpakendis Aura mahlade müüki 19%, saavutades aasta keskmisena rekordilise 32%-lise turuosa. Suure hüppe tagas miljoni euro suurune investeering 2-liitiriste mahlajookide tootmisliini.  Eesti mahlaturg kasvas 2011. aastal paar protsenti.

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul tõusid eelmisel aastal joogiturul kõige enam mahla toormehinnad, kuid positiivne on, et vaatamata 30% sisendhindade tõusule mahlakategooria läbimüük Eestis ei langenud, vaid tõusis paar protsenti. Tarmo Noobi hinnangul on mahlaturu väikse tõusu taganud just mahlajookide tarbimise kasv, müükide põhjal on antud segmendis tarbija kindlaks eelistuseks Aura Fresh tooted.

“Müüsime mullu Eestis üle 13 miljoni liitri Aura mahlasid, nektareid ja mahlajooke, “ ütles Noop ja täpsustas, et investeering 2-liitriste mahlajookide tootmisliini võimaldas lisaks edukale müügile koduturul suurendada mahla eksporti Lätti ja Leetu. “Mullu eksportisime mahlu ja mahlajooke 3,6 miljoni liitrit, mis moodustab meie mahlatootmisest 28%,” täpsustas Noop.

2012. aasta kohta lisas Noop, et kuigi turg liigub üha enam mahlajookide tarbimise suunas, on A. Le Coq’i jaoks oluline  kvaliteetmahlade sektori arendamine. “Kohe tuleb meie tootearendusest müügile Eesti esimene 100%-ne aedviljamahl ning Aura mahlajookide tooteportfelli lisandub banaani-pirni nektar, mis sobib nii hommikujoogiks kui ka heaks komponendiks smuutidesse.

Tarmo Noop ütles 2012. aasta plaane kommenteerides, et kindlasti suureneb mahlade ekspordi osakaal, sest lisaks Läti ja Leedu turgudele plaanitakse lähikuudel siseneda Aura mahlajookidega Soome turule, kus on kõige minevamaks kaubaks vitaminiseeritud mahlajoogid.

A. Le Coq on kasvatanud viimase aastaga oma kartong-pakendis mahlade müüki 19%. Nielseni andmetel oli A. Le Coq Aura mahlatoodete 32%-lise turuosaga kindel turuliider.

A. Le Coq on ainus Eesti ettevõte, kelle tootesegmendis on kõige suurem osakaal täismahladel.

8. veebruar 2012

Vaata lisaks

Tarmo Noop: 5 võimalust kasvatada kasumit

A. Le Coqi juht Tarmo Noop rääkis Äripäeva teemaveebi Best Sales korraldatud müügikonverentsil, et ettevõtte omanikele on kõige olulisem kasum, mistõttu tekib ettevõtte tegevjuhil alati küsimus, kas keskenduda pigem tuludele või kuludele. Loe edasi →

Turule tuli uudne mahla-piimakokteili Active Shake

A. Le Coq täiendab Active mahlajookide sarja uue mahla-piimakokteiliga Aura Active Shake.  Tegemist on uue tootegrupiga mahlajookide turul,  mille mahlast maitset täiendab piimale omane siidisus.   Uus toode on inspiratsiooni Loe edasi → Loe edasi →

© 2011 A. Le Coq
Tartus:
Laulupeo pst 15, 50050 Tartu
Tel. 744 9711
Tallinnas:
Ruunaoja 2, 11415 Tallinn
Tel. 614 1521